W pierwszym kwartale 2021 roku strona www.urbancard.pl została wzbogacona o funkcjonalność, która umożliwia pasażerowi sprawdzenie historii biletów elektronicznych kupionych w kasownikach z wykorzystaniem zbliżeniowej karty płatniczej. Teraz kolejne udogodnienie dla pasażerów, które ułatwi reklamacje online, bez konieczności wizyty w BOK.
Aby ułatwić reklamacje, na stronie www.urbancard.pl/historia wprowadzono nową funkcjonalność. Każdy pasażer może uzyskać skrócony numer tokena dla swojej fizycznej zbliżeniowej karty płatniczej i skorzystać z elektronicznego formularza reklamacyjnego.
Czytaj też: Sprawdź historię swoich biletów zakupiony w kasowniku
Skrócony numer tokena to bezpieczny identyfikator karty płatniczej w systemie Urbancard. Numer ten jest niezbędny do weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego.
Wprowadzenie tego rozwiązania umożliwia przeprowadzenie procesu reklamacji w całości w formie elektronicznej. Nie będzie już konieczności osobistej wizyty w Biurze Obsługi Klienta, jak dotychczas.
Jak skorzystać z funkcji elektronicznej reklamacji?
Na stronie głównej www.urbancard.pl dostępny jest przycisk „HISTORIA BILETÓW NABYTYCH W KASOWNIKACH”.
Po kliknięciu zostaniemy przekierowani na podstronę z polami, w których należy uzupełnić dane fizycznej karty płatniczej oraz wprowadzić kolejno: pełny numer karty oraz datę jej ważności, na koniec wybierając przycisk „Zweryfikuj kartę”. Wprowadzone dane są przekazywane w bezpieczny sposób. Certyfikat SSL znajdujący się na stronie potwierdza bezpieczeństwo szyfrowania wprowadzonych danych.
Po poprawnym zweryfikowaniu karty płatniczej na ekranie wyświetli się przycisk „Pobierz historię biletów nabytych w kasownikach”. Po przejściu na podstronę historii biletów, w górnej części, zobaczymy skrócony numer tokena dla wprowadzonego numeru karty, który można wykorzystać w procesie reklamacyjnym. Natomiast w dolnej części strony znajduje się link do pobrania elektronicznego formularza reklamacyjnego.
1. Strona główna www.urbancard.pl, na której widoczny jest przycisk „HISTORIA BILETÓW NABYTYCH W KASOWNIKACH”.
2. Strona „HISTORIA BILETÓW NABYTYCH W KASOWNIKACH”. Należy wpisać dane fizycznej karty płatniczej (numer i data ważności). Następnie przycisnąć „Zweryfikuj kartę”.
Okno potwierdzające poprawną weryfikację danych fizycznej karty płatniczej. Należy przycisnąć „Pobierz historię biletów nabytych w kasownikach”.
4. Wyświetlenie tabeli zawierającej historię biletów zakupionych przy użyciu wprowadzonej karty płatniczej (historia obejmuje 120 dni). Wyświetlenie skróconego numeru Token dla wprowadzonej karty.