MPK Wrocław otwiera 22 listopada dwa nowe biura obsługi pasażera, która mają one ułatwić komunikację pasażerów z przewoźnikiem. Centra pojawią się przy ul. Kromera 21a oraz ul. Świeradowskiej 22.

  • Biuro obsługi pasażera przy ul. Świeradowskiej /fot. mat. prasowe

  • Biuro obsługi pasażera przy pl. Kromera /fot. mat. prasowe


22 listopada biura obsługi pasażera zostaną otwarte w dwóch nowych lokalizacjach: przy ul. Kromera 21a (w pobliżu pętli „Kromera”) i przy ul. Świeradowskiej 22 (obok tramwajowej krańcówki „Gaj”). Oba centra są przystosowane do obsługi osób o ograniczonej mobilności.

– Chcemy być bliżej pasażerów, dlatego podjęliśmy decyzję o otwarciu dwóch nowych biur obsługi pasażera – mówi prezes MPK Krzysztof Balawejder. – Placówki znajdują się w dwóch różnych częściach miasta, w pobliżu dużych węzłów przesiadkowych. Powinno to ułatwić zainteresowanym dotarcie do tych miejsc.

Oprócz lokalizacji zmieni się również czas pracy BOP-ów. W nowych punktach będzie on dłuższy niż w starym biurze przy ul. Prusa. Nowe placówki będą otwarte w godz. 8-19. 

Dotychczas działające biuro obsługi pasażera przy ul. Prusa zostanie zamknięte 20 listopada.

Biuro obsługi pasażera MPK Wrocław

Biuro obsługi pasażera to miejsce w którym podróżni mogą wyrobić kartę Urbancard, złożyć pisemne wnioski i odwołania, czy zasięgnąć potrzebnych im informacji – m.in. na temat rzeczy zagubionych lub bieżącego funkcjonowania MPK.

Do punktu przy pl. Kromera można dojechać tramwajami linii: 6, 11, 23 oraz autobusami linii: A, N, 105, 116, 118, 128, 130, 132. W przypadku punktu przy ul. Świeradowskiej skorzystać można z tramwaju linii: 31 (po zakończeniu prac na ul. Milenijnej będzie jeszcze linia 32) oraz autobusów linii: K, 136, 143 i 145.

Rusza sklep MPK Wrocław

W dniu inauguracji nowych biur obsługi pasażera rusza również sklep MPK przy pl. Kromera. Można tam kupić m.in. bluzy, koszulki i czapki o tematyce komunikacji miejskiej. Sklep internetowy zostanie uruchomiony 26 listopada.