UM Wrocław: Nowe biura obsługi pasażera MPK na Gaju i przy pl. Kromera
22 listopada biura obsługi pasażera zostaną otwarte w dwóch nowych lokalizacjach: przy ul. Kromera 21a (w pobliżu pętli Kromera”) i przy ul. Świeradowskiej 22 (obok tramwajowej krańcówki Gaj”). Oba centra są przystosowane do obsługi osób o ograniczonej mobilności.
Chcemy być bliżej pasażerów, dlatego podjęliśmy decyzję o otwarciu dwóch nowych biur obsługi pasażera mówi prezes MPK Krzysztof Balawejder. Placówki znajdują się w dwóch różnych częściach miasta, w pobliżu dużych węzłów przesiadkowych. Powinno to ułatwić zainteresowanym dotarcie do tych miejsc.
Oprócz lokalizacji zmieni się również czas pracy BOP-ów. W nowych punktach będzie on dłuższy niż w starym biurze przy ul. Prusa. Nowe placówki będą otwarte w godz. 8-19.
Dotychczas działające biuro obsługi pasażera przy ul. Prusa zostanie zamknięte 20 listopada.
Biuro obsługi pasażera MPK Wrocław
Biuro obsługi pasażera to miejsce w którym podróżni mogą wyrobić kartę Urbancard, złożyć pisemne wnioski i odwołania, czy zasięgnąć potrzebnych im informacji m.in. na temat rzeczy zagubionych lub bieżącego funkcjonowania MPK.
Do punktu przy pl. Kromera można dojechać tramwajami linii: 6, 11, 23 oraz autobusami linii: A, N, 105, 116, 118, 128, 130, 132. W przypadku punktu przy ul. Świeradowskiej skorzystać można z tramwaju linii: 31 (po zakończeniu prac na ul. Milenijnej będzie jeszcze linia 32) oraz autobusów linii: K, 136, 143 i 145.
Rusza sklep MPK Wrocław
W dniu inauguracji nowych biur obsługi pasażera rusza również sklep MPK przy pl. Kromera. Można tam kupić m.in. bluzy, koszulki i czapki o tematyce komunikacji miejskiej. Sklep internetowy zostanie uruchomiony 26 listopada.
Urząd Miasta Wrocław, wroclaw.pl/biura-obslugi-pasazera-mpk
Autor: krystian