Badanie słów kluczowych

Ponad 90% globalnego ruchu pochodzi z wyszukiwarki Google, Zdjęć Google lub Map Google. Co więcej, prawie 70% doświadczeń online zaczyna się od wyszukiwarki. Jeśli naprawdę chcesz mieć ruch na stronie, to potrzebujesz dobrego pozycjonowania.

Ilość otrzymywanego ruchu zależy od tego, jak popularne są Twoje słowa kluczowe. Badania słów kluczowych są niezbędne w identyfikacji tych popularnych fraz do swojego rynku, który będzie wygrać nad jak wielu potencjalnych klientów, jak to możliwe. Sprawdź najlepsze pozycjonowanie Bydgoszcz

Masz większe szanse na konwersję leadów na klientów z większym ruchem. Co więcej, używając "odpowiednich" słów kluczowych, ludzie, których przyciągasz, powinni być bardziej zaangażowani, ponieważ są naprawdę zainteresowani - co zwiększy współczynnik odrzuceń, czas sesji i wszelkie inne wskaźniki strony internetowej, które monitorujesz.

Zrozumienie klientów i ich potrzeb jest nieodłącznym elementem prowadzenia dobrego biznesu i zdobywania lojalności. Podjęcie wysiłku pozwala na dostarczenie dostosowanych i wartościowych doświadczeń, które zwiększają zaangażowanie i pozwalają osiągnąć pożądany rezultat.

Historia wyszukiwania danej osoby dostarcza jakościowych danych o jej życiu. Jak już wspomnieliśmy, Google jest często używany do zadawania najbardziej prywatnych pytań - rzeczy, których nie zadalibyśmy nawet naszym przyjaciołom. Wykorzystując badania słów kluczowych, zyskujesz poczucie tego, czego szuka społeczeństwo, a w rezultacie tego, co je interesuje lub martwi.

Dzięki temu zrozumieniu możesz skupić się na zapewnieniu wsparcia, które spełni ich wymagania. Może to być edukacja na temat, który ich nurtuje lub prezentacja produktu, który przełamuje barierę w ich życiu. Niezależnie od tego, czego szukają, Twoim zadaniem jest wypełnienie luki i pomoc. Jeśli zrobisz to dobrze, prawdopodobnie wyjdą z lepszą opinią o Twojej marce i będą bardziej skłonni do zakupu u Ciebie.