Strony docelowe to jedno z najpotężniejszych narzędzi promocji produktu lub usługi w Internecie. Landing page to strona internetowa, która pojawia się na Twojej witrynie, gdy ktoś kliknie na reklamę i kieruje go do podania Ci swojego adresu e-mail, zapisania się do Twojego newslettera lub kupienia czegoś od Ciebie, nawet jeśli na pierwszy rzut oka nie szuka tego, co oferujesz.
Pierwsze wrażenie ma jednak znaczenie
Strona docelowa jest miejscem, w którym odwiedzający po raz pierwszy wchodzą w interakcję z Twoją marką, dlatego ważne jest, aby zaprojektować wydajną stronę, która zrobi na nich wrażenie od samego początku. Czym jest landing page? dobra strona docelowa powinna dawać odwiedzającym wszystko, czego potrzebują, tak szybko, jak to możliwe (i nie więcej), aby stworzyć wciągające doświadczenie użytkownika i zapewnić maksymalny współczynnik konwersji. Podstawowe elementów każdej strony docelowej, które konwertują:
- Świetny nagłówek i tytuł - Twój tytuł musi być na tyle wciągający, aby czytelnicy wiedzieli dokładnie, co oferujesz, bez konieczności dalszego czytania (Nagłówki działają jak haczyki, ponieważ przyciągają uwagę ludzi).
- Przejrzysta kopia wyjaśniająca, co rozdajesz lub sprzedajesz - Ta kopia powinna mówić o tym, dla kogo ta oferta jest idealna, jakie problemy można rozwiązać i ile czasu pozostało do wygaśnięcia oferty, jeśli dotyczy. (Wyjaśnij, dlaczego ktoś chciałby tego właśnie teraz, mimo że nic jeszcze nie zostało powiedziane). Ta część zawiera również korzyści, które opisują wszystkie wspaniałe rzeczy, które ktoś otrzyma, podejmując działanie). Upewnij się, że powiesz klientom, "dlaczego" ich życie nie będzie się toczyć dalej po podjęciu decyzji o zakupie!
Wyróżnij się na tle konkurencji
Landing page pozwala firmie wyróżnić się na tle konkurencji. Może być również wykorzystywany do generowania leadów i utrzymywania klientów. Istnieją dwa główne rodzaje marketingu treści: Inbound, który polega na tworzeniu wartościowych i angażujących treści, które klienci chcą czytać, takich jak blogi czy filmy wideo; Outbound, który obejmuje kampanie e-mailowe za pośrednictwem newsletterów, aby klienci subskrybowali.